gl-3
gl-1
ft-1
ft-2
hj-6
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH IM. JANA PAWŁA II W GROMNIKU
Ważne informacje
GMT+1 03:20

Internat – informacje

Przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jana Pawła II funkcjonuje Internat zapewniający zakwaterowanie uczniom zameldowanym poza Gminą Gromnik.
Internat obejmuje 2 budynki i dysponuje 90 miejscami. Dostępne są pokoje 3, 4, 5 i 6 osobowe.
Internat dziewcząt mieści się przy ul. Krynickiej 12, a internat chłopców przy ul. Krynickiej 17.
Nadzór opiekuńczo-wychowawczy sprawuje 7 wykwalifikowanych nauczycieli-wychowawców wraz z Kierownikiem Internatu.
Rytmem życia w internacie steruje wewnętrzny regulamin, który ma na celu zapewnić wzorowe funkcjonowanie placówki, w szczególności bezpieczeństwo jej mieszkańców.
Wychodząc na przeciw potrzebom wychowanków, oferujemy możliwość korzystania w czasie wolnym m.in. z mini siłowni, stołu tenisa stołowego, strzelnicy, różnorodnych gier edukacyjnych, zajęć organizowanych na hali sportowej, jak np. karate, czy aerobiku.
Młodzież może spożywać obiady w stołówce szkolnej.
Internat ZSOiZ w Gromniku czynny jest od niedzieli do piątku.

ZASADY REKRUTACJI

  1. O przyjęcie do internatu może ubiegać się każdy uczeń szkoły mieszkający poza terenem gminy Gromnik.
  2. O przyjęciu kandydata do internatu decyduje komisja rekrutacyjna.
  3. Kandydaci do internatu składają podania na ustalonym przez szkołę druku w terminie do 20 czerwca każdego roku.
  4. W przypadku większej liczby kandydatów niż ilość miejsc, przyjęcia dokonuje się biorąc pod uwagę:
    1. odległość od miejsca zamieszkania,
    2. sytuację życiową i materialną kandydata (dochód brutto na członka rodziny),
    3. udogodnienia komunikacyjne,
    4. ocenę z zachowania na świadectwie ukończenia Gimnazjum (klasy pierwsze),
    5. pozycje na liście rankingowej (dotyczy klas drugich i trzecich). Sposób tworzenia listy rankingowej ujęto w załączniku nr. 1 regulaminu.
  5. Pierwszeństwo w przyjęciu do internatu przysługuje:
    1. dzieciom pochodzącym z domów dziecka, rodzin zastępczych,
    2. dzieciom z rodzin niepełnych, sierotom i półsierotom,
    3. uczniom klas pierwszych, którzy spełniają wymagania z punktu 4,
    4. pozostałym wychowankom, którzy mieszkali w poprzednich latach w Internacie w kolejności według listy rankingowej do wyczerpania miejsc.
  6. Odwołania od decyzji o nie przyjęciu kandydata do internatu można składać do Dyrektora Szkoły w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia decyzji.